dagen då jag köpte alvedon

när man köper receptfria läkemedel på vanliga affärer måste man vara arton.
så jag och min kille gick till ica och jag sa till hon i kassan att jag ville ha alvedon.
hon tog fram det och bad mig visa leg.
jag (som hade planerat allt i minsta detalj) räckte fram mitt leg.
hon kollade på det ett tag, sedan sa hon grattis.

jag sa tack, HAHAHA.

fan vad nice det är att vara arton.
jag FÅR köpa alvedon på mataffärer nu!!!!


fast det kanske är mindre nice att jag och min pojkvän behöver detta nu eftersom vi är sjuk.

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: paulina♥

åh sånna där gick jag på igår..

2010-08-18 @ 23:01:52
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0