plugg och stress

nej nu tycker jag faktiskt att jag har stressat klart för detta år.
jag har stressat och stressat med en uppgift som ska in idag.
jag gick till skolan till tjugo i åtta imorse, vilket jag tycker är väldigt bra gjort.
detta för att jag inte har någon dator hemma och det behövs för att min uppgift ska bli klar.

men när jag lämnat in den idag så kommer jag inte ha så jättemycket kvar innan jul.
det är helt stört att det är 10 dagar kvar till julafton.
jag har köpt två julklappar, har funderat ut tre.
men den viktigaste som är till min älsklingpojke HAR JAG INGEN ANING OM VAD JAG SKA KÖPA.
det är så jävla svårt att ge till honom. GAH GAH GAH.

/amanda hurtigh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0