I-Landsproblem


fiska
.
att fiska.
eller ja inte att fiska bara sådär, utan att kasta ut och fastna.
jag skulle fiska lite här hos mamma och kastade ut min spinnare.
min fina rosa spinnare.
men tro på fan såklart skulle ju botten jävlas med mig och göra så att den fastnade.
PÅ FÖRSTA KASTET, kunde jag inte ens få kasta några gånger?!

i alla fall så klädde jag av mig till underkläder och gick ut för att vada ut och få loss den.
såklart så var den alldeles för långt ut och mamma ryckte av linan.

så efter ett kast hade jag förlorat min fina spinnare som jag fick av min kille och var dyngsur.
jag hade inte heller med mig någon mer spinnare så det var bara att sluta fiska.

okej, problemet gick alltså ut på att spinnare fastnar så lätt i botten.
och det suger eftersom de kostar ju typ 60 spänn.

ledsen mandie nu jue. :(

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0