ännu mera nytt

jag var ner på stan för att jag skulle hitta någonting till pappa som fyller år imorgon.
men det var lättare sagt än gjort.
hittade dock lite saker till mig, och en födelsedagspresent till frida som fyller år om typ två veckor.
måste ner imorgon och leta åt pappa.
fan, jag får ta med mig kontanter så att det BARA räcker till det jag SKA handla.
får inte köpa någonting mer till mig själv nu.







hallå? varför gör de en bricka med muffins på?
det är ju som om de försöker att tvinga mig att köpa den.
i alla fall så gillar jag skarpt det jag kom hem med idag. ska bara visa det för min fina.
fast ja, han får stå ut helt enkelt.

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0