min mobil sjunger på sista versen

min mobil ville ge upp idag, verkligen.
typ alla knappar slutade att fungera så jag tänkte, smart som jag är, att jag skulle starta om mobilen.
jag tänkte ju inte på att jag inte skulle kunna trycka in pin-koden om knapparna inte fungerade.
det fick jag reda på ganska snart när jag väl skulle knappa in koden.
fan vad less jag blev då, verkligen.

fast efter tusen försök och några svordomar så började några knappar fungera igen.
och då blev jag glad mandie, och ska INTE starta om mobilen igen.
kanske borde skaffa mig en ny snart då den håller på att ramla isär.


min fina knappsats på min snart döda mobil.

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Idaradriana

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2011-04-21 @ 11:17:31
URL: http://idaradriana.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0