mors dag?

fick nyss världens panik, trodde att jag helt hade glömt bort mors dag.
eftersom det står på google.se att det är idag, eller ja det står mors dag när man håller över "google"-grejen.
fast då gick jag in och kollade och det var sista söndagen i maj.
tur för mig.


!!

jag kommer ihåg att jag tyckte att det var sjukt elakt att det finns mors dag och fars dag och inget för oss barn. fast det insåg jag efter ett tag att det inte var det.
tänk allt som de ger till oss även fast det inte är någon speciell dag.

jag fortsätter att rita tekningar, kanske kan komma undan med det nu i år igen.

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: KS

Ha ha ha, du e söt du min kära.... ;P <3

2010-05-09 @ 19:51:12
Postat av: Amanda

svar till KS: inte lika söt som DU!<3

2010-05-09 @ 23:01:34
URL: http://hurtigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0