sista september

idag är det sista september och denna månad har bara sprungit iväg.
det kan ha någonting att göra med att jag och min älskling var iväg på semester i en vecka.
i alla fall så har det varit en sjukt bra månad, både en resa till teneriffa och våran ettårsdag.
det gör att skolan och kylan kanske inte har gjort en så ont än.

idag är också sista dagen man kan använda femtioöringar. men jag har redan lämnat in mina.
det var några veckor sedan.

en bra sak som händer i oktober är att massa bra program börjar sändas igen.
som tillexempel desperate och paradise.

fast att september är slut betyder att det snart är vinter, jag vill inte ha vinter.
jag gillar inte vinter. jag gillar inte höst. JAG VILL HA SOMMAR.

/amanda hurtigh


Kommentarer
Postat av: Karin

det tvivlar jag inte på:p

hoppas du har en fin dag:)

2010-09-30 @ 15:21:05
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0