augusti 2010

jag segade på lite med dessa månadskollage för förra året.
här är för augusti 2010.


-fyllde 18 år.
-drack min första drink på krogen.
-fiskade massor med min man.
-var på storsjöyran med min man och såg lars och melissa.
-åt rosa sockervadd.
-plockade smultron vid vägkanten med min kärlek.
-var på dop.
-handlade fina sommarkläder.
-tog prommisar i det fina vädret.
-paddlade kajak för första gången.
-fick donkenbegär varje dag.
-fick fina blommor av min man.
-firade 11 månader med min man.
-firade klockslaget till min födelsedag på frösöberget i år igen.
-mös med min fina kisse.
-njöt av sommaren med min man.
-började mitt sista år på gymnasiet.


/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0