färdigfixat

nu var allt klart borta i z-hallen.
allt är uppställt och iordningfixat.
i början kände jag mig mest ivägen då jag inte visste riktigt vad jag skulle göra.
men det gick bra och man kom in i det ganska fort.

pizza och tårta serverades i halvtid, gott gott.
sen var det bara att sätta igång igen.
ska bli så spännande att vara assistent på utställningen imorgon.
men jag ångrar lite att jag inte anmälde ethan, det hade varit mysigt.
men det får bli en annan gång.

min man kom och hämtade mig och bjöd mig på fika på tages.
tack tack älskling, <3



/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Emma

vilken mumsig tårtbit!!

2011-05-01 @ 21:09:11
URL: http://timglas.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0