världens bästa kille

alltså jag har seriöst världens bästa kille, jag lovar och svär.
en person som alltid ställer upp för mig, i vått och torrt.
det finns ingen person i hela världen jag hellre skulle vara med än honom.

idag har i princip allt gått åt helvete för mig, och klockan är inte ens fyra.
och min man har gett mig kramar, pussar och fina mail, för att försöka trösta mig.
han har till och med erbjudit sig att jag ska få nått för att bli uppmuntrad.
men det enda jag vill ha är du.
tack för att du finns, och för att du är min.



/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥

Mini fototävling på min blogg!:D Var gärna med!:D

2011-02-24 @ 17:43:19
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: KS

<3 !!!!

2011-02-28 @ 10:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0