en sväng på staden efter skolan

efter skolan idag så drog jag, inga och matilda på second hand.
sedan en liten sväng på staden.
jag mötte upp min man sen och vi fixade lite saker.
jag handlade lite smått och gott också, men ville inte in i allt för många butiker då jag bara suktar efter en massa saker.

detta fick jag i alla fall med mig hem.



blir spännande att testa hårgrejerna.

/amanda hurtigh
Vi hadde også en slik reaksjon en gang. Var andre gangs vaksinen og samme vaksine som første gang.(inaktiv)  Hun hovnet opp i ansiktet. eller retter sagt i spyttkjertlene.Dagen etterpå var det borte igjen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt med hårgrejer!

2011-04-05 @ 10:09:19
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0