hyrfilm

igår ställde vi in fiske på grund av dåligt väder så det blev hyrfilm istället.
inte mig emot, speciellt inte efter jag hittade denna film.
den var jättebra, och en väldigt viktig film.

man fick se allt från underbara bilder på hundratals hoppande delfiner,
till när en fiskare skär av fenorna på en haj och kastar tillbaka den levande.
jag trodde allvarligt att jag skulle dö när man fick se hur hajen som blivit av med fenorna
försökte att överleva när den sjunkit ner till botten. fyfan.
så jävla hemskt att det är riktiga bilder.
jag hoppas att denna film har fått folk att förstå att detta verkligen händer.
jag trodde i alla fall inte det, naiv som man är.



/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Oh den kanske man borde se då :)

2011-03-13 @ 19:03:23
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0