mycket att göra

nu är det mycket att göra, minst sagt.
så jag försöker att intensivplugga nu, så att jag kan möta mig älskling och njuta av vädret lite senare.
man måste ju hinna med det också.
med det sagt kan jag tillägga att jag har gjort nästan hela årsredovisningen och engelskatal idag.
det känns skönt, men det är fortfarande mycket att göra.
måste läsa läsa läsa då jag har en bok som ska redovisas.
och en hemsida som ska göras.
och en 3D sak som ska göras, med tillhörande hemsida.
och ett CD-fodral och en annan uppgift ska göras.
och troligtvis någonting mer som jag har förträngt.


och just ja, man kanske ska ha ett jobb också?

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0