jag testade att laga någonting helt nytt

jag överraskade min man med att laga någonting helt nytt.
eller ja helt nytt kanske man inte kan säga, men lite annorlunda.

det är en tacostårta, och jag vet att bilden på själva "tårtan" inte ser så smickrande ut.
men det är för att det har runnit ut och bränts lite.
men det var i alla fall JÄTTEGOTT.
jag åt tills jag fick paltkoma och det var en bra variation till tacos, som kan bli lite uttjatat.

men i alla fall, jättegott och speciellt på helgen.
vi åt det till lunch idag, fortfarande hur gott som helst.




/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt gott! :) Puss!!!

2011-10-17 @ 16:34:33
Postat av: Amanda

sv: jaaaa, visst var det?

lycko dig som fick det igår igen då <3

2011-10-22 @ 16:37:01
URL: http://hurtigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0