Ridning ridning ridning

Åkte som sagt till stallet idag igen, och det är så mysigt!
Tyvärr blev hästarna lite rädda för två svanar idag, men det gick bra.

Jag tycker att det är så härligt att vara i stallet regelbundet igen,
sen vi sålde vår islandshäst (för typ tusen år sedan) har jag typ inte ridit.
..och jag tycker att det är så mysigt att rida med David, ♥

Här kommer i alla fall lite bilder, och jag har verkligen respekt för hästfotografer.
Det är så otroligt svårt att få bra bilder på dessa sötnosar!

Först min Cammie!








Sen Davids Ozzie





Sen kommer två bilder på Rolex




- Amanda

Kommentarer
Postat av: David

Som sann djurvän longerar (stavning??) man med elstängsel.. ser det ut som :D



Älskar dig <3

2012-04-10 @ 20:01:05
Postat av: Amanda

Svar till David:

Hahah, ja det såg nästan ut så! <3 Men det gör du ju iiiinte älsklingspälsklings!! <3

2012-04-11 @ 11:39:29
URL: http://hurtigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0