Fika på Tages med den bästa

Jag och David tog oss en promenad i det (inte allt för kalla) vädret till Tages.
Dock satte jag inte på mig någon mössa, så jag fick ju skylla mig själv att jag frös ändå.

I alla fall så blev jag bjuden på fika, och det självklara valet är då en stor chokladbiskvi..
..ja om man inte ska fika mackor vill säga.

Skönt var det i alla fall att komma ut och få frisk luft, har varit allergisk hela förmiddagen.
Fast det var mest av damm, och inte av mina fina små pälstussar!



/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: David

Fiiiin du!! :) <3

2012-02-20 @ 01:44:05
Postat av: Amanda

Sv: Taaaack älskling! <3

2012-02-20 @ 13:20:03
URL: http://hurtigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0