update några timmar in på bondelivet

Hönsen & Ankorna har fått mat och vatten, och har gjort mig halvt döv haha.
...jag kunde inte hålla mig från att gå och pussa på lammen lite mer, och fylla på mat och vatten till de också! Lammen stoppade ner sina söta små nosar i vattnet och fnös lite, så söta! ♥
Alla vattenskålar är diskade och påfyllda med nytt vatten här, och lådorna rensade.

Sedan har jag börjat att städa här i huset, och snart ska jag ta fram min stora godispåse som jag fick av David♥ innan jag åkte.

Livet som bonde är hittills kul, men ensamt då min kära inte är här ♥
Som tur är finns det ju tre små söta lamm som vill gosa när man blir lite ensam.
...och fem katter, två hundar, några grisar, får & en hög med höns och ankor.

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: David

Låter ju hur mysigt som helst :) Älskar dig!

2012-01-30 @ 19:13:19
Postat av: Amanda

sv: Ja, förutom att det fattas någon! <3

Fast det är inte lika mysigt när det börjar bli kväll. Mest läskigt och ensamt då! <3

2012-01-30 @ 19:34:23
URL: http://hurtigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0