Torsdagens utflykt!

Igår var jag och David iväg och åkte rodel igen, och jag slog min arm ännu mer.
Just nu räcker det med att titta på armen för att det ska göra ont, haha.
Men det är roligt, men läskigt!

Efter rodeln åkte vi på en liten utflykt till Norderön, över isvägen.
Vilket jag tycker är väldigt läskigt.
Speciellt när det är folk som tydligen inte kan läsa, varken 30-skylten eller skylten som berättar att man ska hålla 50 m mellan bilarna. För vi blev omkörda av en bil som körde fort och verkligen inte höll 50-meters-regeln. Blir så less!

Men i alla fall, vi hade med oss Tages-mackor & tårtbit (som världens bästa David bjöd på)!
Gött gött!
Det fikade vi till solnedgången!







- Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0