Långpromenad, god efterrätt och firande

Vi tog en långpromenad/joggingrunda runt Andersön idag, två timmar tog det och det är lite över en mil på en stig i skogen. Så skönt var det! Jag älskar att jogga och powerwalka när det är lite fuktigt i luften och inte sol, så slipper man bli så överhettad!

Eftersom vi firar två år och åtta månader så har jag gjort i ordning en jättegod efterrätt, chokladmousse med lite after eight! Allt som behövs är grädde, choklad och after eight. Skriver ut hela receptet och lägger ut bild på den färdiga produkten imorgon! Här kommer lite dåliga fisheye-steg-för-steg-bilder!






- Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig <3

2012-05-19 @ 23:33:57
Postat av: Anonym

Btw, det ser ut som nå'n gjort lakmäsk med elvispen... lite typ eh böjd... ;)

2012-05-19 @ 23:35:22
Postat av: Amanda

Hahaha, knäppis!!! Jag älskar dig <3333

2012-05-23 @ 11:24:20
URL: http://hurtigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0