Att börja med en diet!!

Jag har tagit ett beslut!
Detta ska jag hålla!!
Jag ska, har redan börjat, ändra om min kost!
Det är INTE för att gå ner i vikt (det är bara bonus), utan jag har börjat med IFD-dieten! Kort sagt antiinflammatorisk kost! Jag ska försöka att förbättra min allergi med min kost! 
 
Jag hoppas verkligen att det kommer ge nått resultat! Om inte annat så kommer min kropp att må mycket bättre!! Här finns info: http://alltomifd.se
 
Man blir uppmärksam på saker man inte alls trodde innan, köpte plocksallad idag och på kycklingen, räkorna osv fanns socker med i innehållsförteckningen! Sjukt!!!
Socker är ju det som är svårast för mig, inte konstigt att man blir sockerberoende när det är socker i allt!! Men jag har trappat ner avsevärt i typ en månad nu! Har nästan inte ätit nått godis! Men är det lätt, nepp inte det minsta! Men det blir lättare och det är bara att bestämma sig!
 
Nu kör vi, för ett friskare liv!! 
Ska även testa akupunktur för allergin! 
 
s
Goodbye candy!! No more!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0