2016 BRING IT ON!!

2015 har varit ett rätt så kasst år, då vi förlorade två av våra fina katter och familjemedlemmar!
Så 2016 kändes väldigt välkommet, och jag är helt övertygad över att det kommer bli det bästa året någonsin.
 
Jag jobbade igår och idag så David fick stå ut med ett väldigt trött sällskap igår.
Men vi lyckades duka upp smörgåstårta, örtgratinerad hummer och banoffe paj.. Paltkoma!
 
Nu ska vi bara njuta av de sista lediga dagarna tillsammans, förhoppningsvis med långfärdsskridskor, bio och mys.
 
-Andersön för några dagar sedan, mysigt.

-David fick en bukett häromdagen för att han är bäst, och alltid tar hand om mig!!
 
Förrätt igår, svärmors smörgåstårta och pommac!
 
NU ÄR DET DOCK SLUT PÅ ALLT GLUTEN IGEN, fyfan vad dåligt jag har mått stundtals..
 

Kommentarer
Postat av: Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma

Härliga bilder! :)

Svar: Tackar!!
Amanda Hurtigh

2016-01-01 @ 23:20:55
URL: http://emblasofia.blogg.se
Postat av: MATILDA

Gott nytt år :)

Svar: Detsamma :)
Amanda Hurtigh

2016-01-02 @ 17:30:59
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0