STRAWBERRIES och annat denna fredag

Alltså de senaste dagarna har jag känt mig som en klubbad säl, och så fort jag kommer hem till någon som har katter så får jag så jävla ont i mina bihålor i typ en vecka.. Jaja, life as a allergiker.
 
Idag har jag i alla fall masat mig iväg till stan en sväng, sen fredagshandlat (det blir räksallad till middag, mums). Blev sådär väldans glad när jag såg att de hade 1kg's förpackning med JORDGUBBAR. Så de är doppade i choklad och bara ligger och väntar i kylen.
 
Äntligen har liljorna slagit ut, typ min favoritblomma. De är så vackra!!
 
Alltså detta är matkärlek!!
Finns få saker som är så goda som jordgubbar doppade i choklad!!
 
Trevlig Fredag, för det ska vi ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0