Bubblor på en lördag

Blåst halva förpackningen med biobubblor idag, Enya älskar det och lyckades blåsa några bubblor själv!! Att så enkla saker kan vara så roligt! Jag har en tendens att krångla till det och tro att det behövs massa grejer eller aktiviteter för att kunna ha roligt!
 
 
Annars har vi slappat och tagit en promenad och fikat, precis som en lördag ska vara.
 
Nu ska jag sätta mig och plugga ikapp lite, har inte blivit på några dagar! På onsdag ska jag börja en kurs inför högskoleprovet, så jag hopas verkligen att jag lyckas denna gång!! 📚 
 
Lilla stora Enya när vi hälsade på hos kompisen Ellie i fredags!! Hon har blivit så stor 😭😍❤

Kommentarer
Postat av: Pauline Hurtig

så fin översta bild! vad roligt att vi heter lika i efternamn :) fast jag utan h på slutet :)

Svar: Tusen tack :DDet har inte jag heller på papper, det blev nått fel någon generation bak.. Så jag heter egentligen Hurtig men skriver alltid med h 😂😂 viktigt!!
Amanda H

2018-02-21 @ 19:29:14
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0