Tisdag, ❄ 🏃

Nu tycker jag att tiden bara rusar iväg, hinner inte riktigt med! I fredags och lördags firade vi min bror som fyllde 30, sen har vi lekt lite med kompisar resten av helgen. Igår var vi en sväng på kyrkis och stan! Jag lyckades shoppa lite mer fynd till Enya 🙈tex en filt som David frågade vad vi skulle ha till och jag inte hade nått bra svar.. Jag har gett mig själv lite shoppingförbud nu.. 
Annars så har jag äntligen kommit igång med träningen igen, kom iväg två gånger förra veckan och igår gick jag och sprang 1 timma (!!!???) på löpbandet! Så skönt!!
 
Nu har vi verkligen sagovinter här, så fint! (här är när jag var påväg på gymmet igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0