det blev en lyckad kväll

lyckades inte få någon att ta kort på mina kläder igår, får fixa det.
men det blev liite kallt så jag fick ändra min outfit till kvällen.
kvällen som blev så sjukt lyckad, jag är en glad mandie idag om man säger så.

frida drog ganska tidigt, men jag fick annat sällskap! kom hem vid fem imorse.
och vem tror ni ringer vid klockan halv 10 ? min mamma.
sen när jag äntligen kunde somna om ringde pappa och väckte mig igen.
så jag är allmänt trött idag.

hoppas att alla hade en lika lyckad kväll igår som jag, och g-r-a-t-t-i-s alla studenter.
om två år är det jag som står på rådhustrappan och skriker!


vårt fruktfat som jag inte kunde låta bli!

en väldigt dålig bild på min klänning, men den är skitsnygg!

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0