jag har vänt på dygnet

igår gick jag och la mig lite efter klockan fyra och vaknade klockan två av att mamma ringde.
har varit och ätit mat på eastern palace, så nu är jag hur mätt som helst.
ska städa lägenheten idag som alla andra söndagar sen vet jag inte vad jag ska göra.
kommer vara hur pigg som helst ikväll eftersom jag har vänt på dygnet nu, men det känns bra.
jag tycker om att vara uppe på nätterna och nu får jag ju det eftersom det är sommarlov.

men vädret kan ju gå och lägga sig någonstans, det är så S-J-U-K-T dåligt väder.
det regnar och regnar och jag vill kunna göra någonting istället för att bara sitta inne.

igår blev det filmtittande och godisätande, men det fanns inte min godissort på hemköp.
då blev jag en ledsen hest men det gick bra ändå som tur är !

ne nu blir det städning så jag blir klar med det så fort som möjligt!


/amanda hurtigh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0