sommarlov sitter aldrig fel

jag fick sommarlov igår, som många andra. men det känns inte som det är sommarlov.
regnet öser ner och det är allmänt kallt och mulet. men jag ska inte vara sur för det.
jag har det jävligt bra ändå, mycket känns sjukt bra och annat lite sämre.
men det bra överväger faktiskt.

igår vart det lite filmtittande och liknanade, och idag har jag inte kommit igång än.
somnade klockan sex imorse så det kanske inte är så konstigt.
men nu efter en dusch känner jag mig lite piggare, nice som fan.
hoppas på att göra någonting kul ikväll bara, vill inte sitta hemma själv på en lördagskväll.

fick inte någon bild på mig från skolavslutningen typ. bara en där jag ser dryg ut. men jag visar den ändå.


/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Elena

Tråkigt att det inte är sol ute. ):

2009-06-13 @ 21:10:52
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0