sitter och pluggar på en fredag

just nu sitter jag och pluggar, håller på att göra ett fotografporträtt till fbl.
det går väl sådär, eller det går väl bra. men vi har inte fått några instruktioner så man får väl typ gissa vad man ska skriva. men jag skriver lite om personen och så.
när jag kom hem kröp jag ner i sängen och läste klart veckorevyn, sjukt bra.
jag tänkte att det var lika bra att komma igång med pluggandet sen, för annars blir jag aldrig klar.
jag är ju som sagt väldigt bra på att skjuta upp saker till sista sekund, men det ska det bli ändring på.

tänkte bearbeta min bridget jonesanalys nu, för att variera lite i min skalle.
det börjar bli liiite enformigt.



/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0