sviten

första natten i stockholm bodde jag och <3 i sviten, och det var fett nice med stort F!
vi ville inte lämna rummet den kvällen för att det var så underbart fint.
vi badade i badkaret som fanns där och svullade massa gott från ica, som förövrigt låg precis brevid.
jag sprang runt i rummet och filmade och så, så jag har lite filmer därifrån.
lyckades ta lite kort och så också, men inte så många.
badrockarna som fanns där var nice, speciellt efter badet.

sängen var lika bred som jag är lång, antingen är den bred eller jag kort.
vi hade även en liten soffhörna som var asmysig.





sen hade vi en sjukt stor balkong, och två väggar var fönster.


gah, måste jag säga att vi inte ville lämna rummet?

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0