the butterfly tattoo

nu har jag kommit till sida 67 i boken the butterfly tattoo, som jag ska läsa klart till måndag.
det ska nog gå bra tror jag, men jag fattar kanske inte allt för mycket för den är på engelska.
och det tar ju så mycket längre tid att läsa då.

alltså antingen håller jag på att bli galen eller så knackade någon på mitt fönster för kanske en kvart sen.
hoppas för allas skull att det var <3, för annars vet jag inte vad jag gör.
jag sitter och skrämmer upp mig när jag är ensam hemma, för nu har jag vant mig vid att inte vara själv igen.
men <3 svarar inte när jag ringer honom så jag kan inte fråga om det var han.

jag tog en paus i läsningen och lyssnar lite på lars, orden började gröta ihop sig i mitt huvud.


mandie and the book.

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Schmuuuul

Ooops, not me :S Mob i bilen <333

2009-11-07 @ 17:43:23
Postat av: Amanda

svar till Schmuuuul: VAR DET INTE DU? :O

alltså sitter jag och inbillar mig att det är någon som knackar?

jag sitter nog och skrämmer upp mig.

<333333

2009-11-07 @ 17:45:50
URL: http://hurtigh.blogg.se/
Postat av: Schmuuuul

KAN har varit nå'n Christmas spirit kanske... ;D Ses om 5 min... :*

2009-11-07 @ 17:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0