nästan lill-lördag

idag är det tisdag, vilket betyder att det nästan är lill-lördag.
betyder det att man FÅR äta choklad idag?
jag tycker det, och jag har gjort det.

men snart har jag idrott och då kan jag väl bränna bort det?
efter skolan idag så ska jag på kurs för att få övningsköra.
och ja jag vet, jag är sent ute.
men bättre sent än aldrig. (jag försöker att änvända ordspråk)

idag råkade jag säga minnet är kort men bra.
fail, det ska ju vara minnet är bra men kort.

jaja, någon dag ska jag lära mig att säga ordspråk rätt och vid rätt tillfälle.

nu tillbaka till skolan och idrott.


det här är allvaligt världens godaste choklad. min favvo.

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0