Lite energi efter ett träningspass

Jag fick just i mig lite energi, har varit ute och joggat/powerwalkat.
Jag lagade till någon slags banan/ägg-pannkaka, tyvärr var det inte till min belåtenhet. Dock var keson och frukt/bär till väldigt gott!! Men ner gick det i alla fall!
Skönt skönt, igår gjorde jag det felet att inte få i mig någonting alls nästan och var så yr!!

Idag hade jag i alla fall tid på gå&löp-kliniken och väl där fixade vi mitt felsteg med ett par skor med inläggssulor som ska hjälpa! Skönt att ha det gjort, och nu är det sjukgymnast som blir nästa steg.

Nä, nu ska jag kamma mina kissekatter. Sen vid sju-tiden ska jag ut och gå med mamma.



- Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0