fika och soffsovande

Igår efter jobbet svängde jag och David först in på sportringen och köpte en jacka till mig, tack <3 sen bjöd jag på fika på tages! Vi köpte även med oss en bröd som såg väldigt gott ut, ska smaka det idag! Vad gjorde jag när jag kom hem då?? SOMNADE I SOFFAN, och där sov jag i princip hela kvällen!! David kom med middag vid nio och jag vaknade och fattade inte varför han kom med mat mitt i natten ?;) jag är alltså inte frisk än, jag jag börjar bli sjukligt less nu!!
Jag som har nytt gym och allt, jag vill kunna träna igen!!
 
Jaja,jag får vila upp mig och är förhoppningsvis frisk på måndag!
Idag är det möte med en kattklubb och jag ska göra klart tidningen till en annan kattklubb :P nörd!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0