klagar på mina trasiga kläder

jag verkligen älskar att ha på mig "trasiga" kläder. alltså slitna brallor och tröjor med hål i.
idag gick jag och erika till frösön på djuraffären, och de där inne sa att det var synd att en sån snygg tjej som jag hade så trasiga kläder. och att jag inte skulle va fakeblond.
dem tyckte också att jag skulle "komma ut ur" den perioden snart.

nu är det så att jag är tillräckligt stark i mig själv för att inte ta åt mig av det.
men jag är inte inne i en period, jag älskar att se ut som jag gör. att klä mig som jag gör.
och jag tycker att det är konstigt att man säger nått sånt, att typ säga till en främmande människa att den klär sig fult.
ibland kan jag inte sluta förvånas.
men ganska van nu, alla vill säga nått om att det är massa hål i mina brallor.

här är i alla fall min favoritbild från igår i svartvit, la ut den i färg här.


jag gillar den verkligen!

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0