man behöver inte ha en pojkvän

nu är det ju alla hjärtans dag, och först kände jag att jag ville deppa ihop.
men varför egentligen? jag har ju massa andra som jag älskar.
just nu ligger min bästis och sover, min bästis som jag har haft sen jag var fem år.
hon är en underbar person, och utan henne skulle jag inte klara mig.

du gör mig så lycklig, världens bästa bästis.

sen har jag ju min familj och andra vänner som betyder hur mycket som helst.
vadfan ska man med en kille till? :)

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Frida

Glad alla hjärtans dag till dig också!Hoppas du och bästisen får en trevlig dag!

2009-02-14 @ 11:13:16
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Anonym

åååh sötnooos! <33

2009-02-16 @ 18:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0