ingen pratar skit om min moppe

när jag var ute och gick idag så såg jag en likadan moppe som jag har.
det var några killar bakom mig som ba: fan va ful.
den är ju inte ens rosa. den var ju inte snygg alls.

haha, jag dog. hur kan de säga att den inte är rosa.
jag tycker i alla fall att det är den finaste moppen som finns.

förresten så är alla småkillar som spelar storsjöcupen uppkäftiga
(eller ja inte alla då men några)
en kille ba: du borde nog laga dina byxor. ja ba WHAAT?!
jag kände hur svordomarna växte inuti mig, men jag sa ingenting.


jag älskar min moppe, vad än några killar säger! haha

+ att jag älskar mina byxor också!


/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Josefin Staaf - A Dressy Doll's Diary

Åh den är ju helt underbar! Jag är själv med i en tävling om en rosa vespa som jag hoppas ska få svar från snart. Hur kan NÅGON säga att den är ful?! ^^



Sv: Hehe dags att sova?



xxx

2009-07-03 @ 02:39:01
URL: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0