hälsat på ett jobb

idag gick jag till fridas jobb och hälsade på lite, eller jag var där mest hela dagen.
sen vid kanske sex gick jag hem igen.
har även städat lägenheten och solat idag. måste få till lite färg innan studenten.
mina ben är helt kritvita och jag ska ha en svart klänning, som gör att man ser ännu blekare ut.
men det ska jag allt ta hand om!

i alla fall så köpte mamma och jag en klänning och ett par skor till stundenten.
alltså vi ska ha studentmiddag här för en person, så då tvingade jag mamma att köpa kläder till mig.
men det var jag värd tycker jag !

imorgon börjar jag klockan två så jag ska nog inte gå och lägga mig på ett tag.
känns så underbart skönt.
har haft en jättebra helg också, tack så mycket ; )


yran -07!  snart är det sommar, sommar betyder yran. jag älskar yran.
i alla fall så vill jag ha håret, det var så sjukt snyggt där. och det var på den tiden då jag bara drack coca cola light.

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Jaa det var supermysigt :) tack för den fina kommentaren! kram

2009-05-18 @ 21:58:13
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/
Postat av: Elena

Är allt bra med dig?

2009-05-18 @ 23:26:13
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0