sjukhuset

idag åkte vi till sjukhuset och skulle kolla upp det här som jag har varit med om ett tag,
yrseln och det där. har tagit massa prover och blev inlagd. de vet inte vad det är än, men ska ta flera provet imorgon.
har fått massa söta sms och telefonsamtal, tack för att ni bryr er.
men det är nog ingen större fara med mig men de ville att jag skulle stanna ikväll i alla fall.
beroende av hur de proven jag gör imorgon visar sig vara så får vi se när jag kommer härifrån.
men det är nog ingenting att oroa sig för i alla fall, men det är ändå liiite synd om mig tycker jag!

tur i alla fall att mamma kom hit med hennes bärbara dator med mobilt bredband så jag har någonting att göra.
tog även hit gitarren och spelade lite för en skötare (hm, eller vad heter en manlig sköterska)? :) haha!

hittade även en webcam på datorn så jag har tagit lite kort :)


mit lilla armband där det står Amanda Hurtigh och mitt personnummer

under bandaget finns en liten nålgrej som man kan få dropp i. de har sprutat i lite grejer, en sak som gjorde att hela kroppen blev jättevarm, det kändes hur sjukt som helst verkligen! hahah

men nu ska jag nog hitta på någonting annat, men jag ville bara säga att jag klarar mig fint men är lätt uttråkad här på sjukhuset!

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0