matteprov=ig

jag vet inte vad det är med mig men jag lyckas aldrig på prov längre.
jag har nog med all säkerhet fått ig på matteprovet, och jag vill ha vg i matte c.
snart ska jag ha idrott och jag är verkligen mindre pepp på det.
jag är både sjuk och trött.

efter skolan ska jag försöka att jobba på min psykologiinlämning som är till på fredag.
måste bli klar med den så fort som möjligt för annars kommer jag ha ångest hela veckan.
åh, det är inte många dagar kvar till lovet nu alltså, 18 dagar. vilket är typ ingenting.

kan jag bara få spola fram tiden tills efter idrotten. eller typ tills lovet?!
det skulle varit nice.

äh, måste fixa nu så jag kan idrotta.
idrott idrott idrott, inget vackert ord.

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0