mockarutor ?

detta är mina mockarutor, ja du läste rätt mockaRUTOR!
var är rutorna? ksssssssssssssss(så som man låter när man lockar på en katt), koooomsiii!!!!!
dem finns ingenstans, och det är INTE mitt fel faktiskt.
för att den som gjorde receptet kan inte ha haft alla hästar hemma.
jag tog en plåt i den storleken som den stog att jag skulle använda och det skulle behövas minst fyra gånger så mycket smet till den plåten än det jag hade.
så jag hällde det i en rund form.
sen när jag skulle he på glasyren så räckte det inte ens, jag dog.
fick nått fel, hade ashögmusik på, skulle försöka göra med glasyr innan det andra stelnade och pratade i telefon samtidigt. verkligen tur att man är tjej, annars hade det kanske gått illa.



ingen kokos hade jag heller.
den smakar säker skit också.

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var ju god ju. Och med grädde var den ju epic ju :) :)

2009-10-07 @ 17:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0