winnerbäck och jag

idag på virituella designen kände jag verkligen inte för att jobba.
läraren tog fram hörlurar för att vi skulle få lyssna på musik och jag klickade mig fort in på youtube och fingrarna skrev in lars winnerbäck av sig själv.
lyssnade på några låtar och bestämde mig för att göra någonting kul istället för att jobba, för jag gjorde ändå ingenting. verkligen ingenting.
jag klickade mig fort in på winnerback.se och började läsa lars winnerbäcks biografi!
och den var helt underbar, verkligen helt jävla underbar.
jag längtar så tills han kommer till östersund och jag får se honom.
jag kan inte göra någonting utan hans stämma i mina öron.

när jag inte lyssnar på lars så sjunger jag hans låtar om och om igen.
högt eller i huvudet.

finns ingenting bättre.

han är ett jävla underverk!

och ja, jag älskar lars winnerbäck. han har det!

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Simi

haha jag tror nog inte att ditt beroende e nyttigt! Se på mig istället som har två nyttiga beroenden! godis och dator;)

2009-09-02 @ 23:37:53
Postat av: Kenny

Tarzan tycka Lars är svinpudding. Tarzan surass... ;P

2009-09-02 @ 23:43:17
Postat av: Amanda

svar till simi:

mitt beroende är så nyttigt som det kan bli.

man blir ju lycklig av lars winnerbäck!

hahah, godis och dator lät däremot allt annat än nyttigt..:)

2009-09-03 @ 11:43:29
URL: http://hurtigh.blogg.se/
Postat av: Amanda

svar till kenny:

LARS är allt annat än svinpudding, lars är bäst.

kolla bara vad det står vid rådhuset.

dem orden är min lag!

2009-09-03 @ 11:44:28
URL: http://hurtigh.blogg.se/
Postat av: Simi

Mina e aasnyttiga ju:D helps you relax you know:)

2009-09-03 @ 16:11:19
Postat av: stina thor

Han är helt underbar! Han är bäst! Och har världens finaste texter/låtar.



Jag ska också på Lars Winnerbäck i Östersund ska bli helt underbart att få se och höra honom.!



Och när jag ändå kommenterar. Så vill jag säga. Att din blogg är verkligen jätte fin och det är väldigt roligt att läsa det du skriver. Och du är väldigt vacker tjej.

Kram.

2009-09-04 @ 17:43:24
Postat av: Amanda

svar till stina thor:

han är verkligen helt jävla klockren.

det finns inte tillrtäckligt med ord för att förklara hur bra lars winnerbäck är !:)



ÅH tack så jättemycket, blir så sjukt glad:)

<3



kram!

2009-09-05 @ 16:09:08
URL: http://hurtigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0