första dagen

idag var första dagen på sommarjobbet för mig.
det var en aning kaotiskt eftersom det var ingen som var där som kunde programmet jag ska jobba i.
men jag lyckades lära mig själv en av de sakerna jag ska göra, så det gjorde jag.
ska väl inte säga att det är det roligaste jag har gjort, men det duger.

cyklade från stan vid 08.10 och kom fram precis 09.00. tur, ville verkligen inte komma försent första dagen på jobbet, det är inte så smart.
så imorgon cyklar jag senast åtta, då kan jag ta det hyffsat lugnt.

nu ska jag in i duschen och sedan börja med maten, älsklingen kommer hem från frisören efter sex tror jag.


jag på jamtli där jag sommarjobbade förra året.

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0