en underbar världsnyhet

på ica kan man plocka ihop sin egen sallad, hur underbart är inte det?
då får man ju exakt det man vill ha och slipper stå och göra allt själv.
förra veckan var min man sugen på pizza och då kom jag på den smarta iden att jag kunde äta egenplockad sallad. och så blev det, jag kunde dock inte välja bara en blandning så jag blandade allt.
men nu vet jag exakt vad jag kommer att plocka nästa gång.

blir fan sugen på denna sallad varje dag. haha.



bra gjort ica, BRA!

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: sandra

Vilken ica finns det där på? :)



/Sandra

2011-03-09 @ 12:53:11
Postat av: Amanda

svar till sandra:

Här i Östersund finns det på Ica Traktören och Ica Kvantum (vad jag vet), men konstigt nog inte på Ica Maxi. Men jag hoppas att det kommer att finnas på alla Ica så småningom :)

2011-03-09 @ 17:52:02
URL: http://hurtigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0