katter är bra mysiga

tack för en väldigt rolig kväll igår frida, hanna, sigge och emma.
det var kul att träffa er igen:)

nu ligger alla ulltussar och sover, jag har printz har vandrat på stan idag och alla tanter tyckte att han var söt.
för han är ju det. jag tycker att det är synd att det inte finns någon djuraffär som man kan gå till (alltså som ligger i stan) för jag ska köpa lite kattgrejer men jag orkar inte gå eller ta bussen.
men aja, får bli när någon har lust att skjutsa mig.

lägger ut lite mysbilder på mina älsklingar:

printz och enya ligger och trängs. det ser ut att vara så mysigt.
(bilden tog jag nyss så de ligger fortfarade såhär) naaaw


hittade två bilder som jag tog för någon dag sen på enya när hon ligger och sover.
ååh, hon är hur söt som helst, men nästan jobbigt kelig.


vi har en liten korg som är väldigt omtyckt av våra katter, kanske ska ta och köpa fler sånna så de inte hårar ner soffan hela tiden.


jag har minst en miljon bilder när ethan ligger hur konstigt som helst,
här är en av dem. han är min prins och jag ska gå ut med honom nu.
så då ska jag också ta lite bilder. <3


Du kommer alltid att vara med mig i mitt hjärta,
du skulle ju vara med mig föralltid, för ingenting är lätt utan dig. <3
vila i frid min älskling.

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0