städat och röjt

när jag kom hem från skolan idag så började jag städa,
mamma kommer hem idag och det måste vara rent och fint.
jag kom hem tre och blev inte klar förens nu ( halv sex ).
haha, fast jag storstädade faktiskt.

jag ska gå ner på stan och handla mat, lampor och panta alla jävla flaskor jag har.
sen åker jag och pappa och hämtar mamma på flyget.
hon har varit två veckor i namibia nu,
med erika. men erika ska tydligen stanna i stockholm tills på onsdag.
FAN FAN FAN, jag ville ju att hon skulle komma hem idag.

men jag ska nog kila ner nu så jag hinner hem tills vi ska åka...

printz är söt.
jag saknar ophelia, varje dag utan dig är en kamp.

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Jossan

du e duktig som orkar städa :P hur gick d med väskorna??

2008-12-16 @ 23:29:42
URL: http://josefinebreding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0