biblioteket

jag gick en sväng till biblioteket, dock kom jag hem utan bok. jag hittade ingen som jag tyckte var intressant, men jag ska fortsätta leta en annan dag. fick sån stor lust att läsa faktiskt. men då slog det mig, jag har ju fått en katarina von bredow bok i julklapp som jag inte läst. men den är i pocketform, vi får hoppas att det går bra. jag och pocket går inte bra ihop.

nu ska jag alltså läsa lite och kanske fika nått, ett glas oboy skulle sitta fint i alla fall.
 gud vad mysigt att sitta ute och läsa. nej det orkar jag inte.


jag gick alltså till biblioteket i onödan, men det gör ingenting eftersom vädret är underbart idag!

någon som läst boken? vad tycker du om den?

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: nej faktiskt inte :) man jagar upp sig själv i onödan

2009-04-23 @ 18:34:42
Postat av: Anonym

Vad fan, STOR BOKSTAV! Herreguuud.

2009-04-23 @ 19:33:13
Postat av: Grodan Kermit (Ida)

Gillar alla hennes böcker, så den är bra enligt mig.. :P

2009-04-23 @ 21:17:40
URL: http://kermiit.blogg.se/
Postat av: CAROLINE

2an har jag hört är bra :D

2009-04-26 @ 11:03:18
URL: http://carrogossip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0