huvudvärk och måndag

har haft en otrrolig huvudvärk idag så jag vet inte vad jag ska ta mig till.
därför har jag haft noll motivation till att sitta vid datorn, som kanske är bra.
så jag la mig i sängen och läste istället, skönt!
jag läser "hur kär får man bli" av katarina von bredow, som hittills är jättebra.
har läst 86 sidor så jag är på god väg i alla fall!

jag älskade att läsa förut, jag kunde läsa hur många böcker som helst.
det tog aldrig slut, men nu känns det som det inte finns några bra böcker kvar.
det känns också som jag aldrig har tid att läsa, men nu är det faktiskt till en skoluppgift, bokanalys.
dock ska den inte vara inlämnad förens om några veckor men det är så skönt att läsa en kärleksbok
istället för att läsa på teknikhistoria som jag egentligen behöver göra nu. har prov på det snart.
jag kommer att faila så totalt så det är inte sant. teknikutveckling är verkligen inte mitt starka ämne.

har faktiskt bara en läxa denna vecka och den är tills på onsdag så jag gissar att jag kommer göra den i mrn,
sen är det långhelg och vi är lediga.
på valborg ska jag på musik direkt finalen sen vet jag faktiskt inte vad som händer. men nått kan man alltid hitta på.
känns så skönt nu när man kan vara ute utan att frysa ihjäl.

ska försöka att lägga ut en bild på min nya hårfärg, men den är inte så otriligt fin just nu så jag väntar lite.
sen så är mitt hår alldeles för lent nu så det gick verkligen inte att tuppera det, det bara la sig ner igen.
men jag är väl ganska nöjd med håret förutom att det ser grått ut ibland, och det ville jag verkligen inte.


jag måste titta på klockan när den är 1337 varje dag, haha!  klaga inte på min bakgrundsbild :P
(bilden är dock inte tagen idag)

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Amanda Björk

det kan jag tänka mig :D

2009-04-28 @ 09:53:22
URL: http://nolltretjugofyra.blogg.se/
Postat av: LISAS CORNER

Hur kär får man bli är bra :)

2009-04-28 @ 17:18:19
URL: http://lisascorner.blogg.se/
Postat av: Ellinore

Sv: Tack för tipseet!

Ha en bra dag ;D!

2009-04-28 @ 17:39:03
URL: http://ellinorehanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0