konsten att ha ett fult trapphus

jag hade bara provet idag och det gick på ungefär femtio minuter.
det gick väl ganska bra, men som sagt fysik är inte mitt ämne.
nu ska jag nog försöka göra klart ett arbete, sen kanske jag går ut i det underbara vädret.
alltså sommaren kommer snart, inte ett dugg för tidigt i alla fall.
känns så jävla härligt, för är det någonting jag älskar så är det sommarlov. det är en sak jag kan lova.
det här blir faktiskt mitt andra sommarlov i stan, jag har bott här i snart ett år nu. och det känns inte som jag har bott någon annanstans. men jag saknar kännåsen måste jag säga faktiskt, vissa saker där saknar jag väldigt mycket.

ska nog ta och äta någonting nu eftersom jag inte hann eller orkade göra det innan jag gick till skolan.
jag är en person som väldigt sällan orkar göra saker, allt är jobbigt  tycker jag.
eller nej nu överdrev jag, allt är inte jobbigt men det mesta. känns skönt att bara sitta vid datorn och sitta. hahaha!


här är två bilder på mig i vårat trapphus, det finns tre gröna väggar och en gul. tänkte att det kan vara lite kul att se!
och ja mamma, jag ska köpa hårfärg!!!

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Mikaela - Ung blivande mamma

40 , så hon kan komma ungefär närsomhelst :)

2009-04-23 @ 12:29:47
URL: http://fifflis.blogg.se/
Postat av: Lisa

najs tröja

2009-04-23 @ 12:51:40
URL: http://krabbe.blogg.se/
Postat av: jenny

va söt du va! och typ världens finaste hy ;o

2009-04-23 @ 15:57:52
URL: http://jjenys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0