uppsatt hår

det är inte ofta man ser mig i uppsatt hår.
men det har jag i alla fall idag! hihi
det är fint väder ute idag, yes! och jag är frisk
fast jag har fortfarande ont i halsen.
sjöng lite för högt och för mycket igår!
idag får vi se vad jag ska göra, jag ätit massa glass.
skyller på halsen faktiskt! hihihi

förresten så ska jag beställa en utskrift på en ny bild så jag kan byta en tavla!
måste bara prata med min syster först!



åh, lovet är snart slut och jag börjar få ångest! jag vill ha mer lov.
börjar på måndag igen!

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

jag vill också ha mera lov =/

2009-04-16 @ 15:13:21
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0