bilen stannade

jag och ikis åkte till barnenshus och kollade lite idag, sen åkte vi till videoteket för att handla lite godis för att vi ska kolla på film. vad tror du händer när vi ska starta bilen när vi ska åka hem?
jo den startar inte, ger inte ens ifrån sig ett endaste litet miniljud?!
så då ringde vi pappa så han fick komma och hjälpa oss.
så där satt vi, och väntade och väntade.
och tillslut kom pappa och hjäplte oss, så nu funkar den igen.

stöööööörigt!

nu ska vi kolla på film!


en bild jag tog nyss, ikis kom utspringandes och sa att min katt var död.
men det var han ju inte, bara lite slö!

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Janscii.

HAHAH! Vad rolig Ikis ser ut! ;D Det är väll din katt hon har i famnen? ;D



Ha det bra!

Kram :)

2009-08-23 @ 20:06:35
URL: http://jansci.blogg.se/
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

Hejsan:)



Ville bara tala om att jag e tillbaka med bloggen igen efter ett oplanerat sommaruppehåll och eftersom jag har dig på bloglovin så hoppas jag att du börjar kika in hos mej igen och ifall du kanske tagit bort mej eller så så får du gärna lägga till mig igen.

Hoppas du haft en superbra sommar.

kram:)

2009-08-24 @ 03:35:07
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0